Dálkový pochod - Čtyři řeky s trilobitem - Labe

Tak a letošní ročník máme za sebou. Letos jsem dal padesátku z Poděbrad do Brandýsa nad Labem. Počasí vyšlo dobře, možná nemuselo ani tolik pražit, místy bylo pořádný vedro. Na start jsem přijel vlakem, aspoň jsem se v klidu nasnídal.
Začátek cesty uběhnul ani jsem se nenadál. V Nymburku jsem byl ani jsem se nenadál. Začátek cesty dobře znám, už jsem tu trasu po pravém břehu Labe šel. V Nymburku bylo nejhorší proklestit si cestu mezi tradijášema co tam pořádali nějakou pouť. Pak se šlo po druhé straně Labe. Cestu až do Pístů jsem také ještě znal a cesta pořád probíhala celkem v pohodě, i když jsem cítil, že se mi začínají dělat otlaky na chodidlech. Vyměnil jsem si ponožky, trochu to pomohlo. Balil jsem se na poslední chvíli, takže jsem si nevzal jelení lůj a tím pádem jsem si nemohl namazat nohy. Od Pístů jsem šel pro mě novou krajinou. V Kersku jsem si dal v hospodě oběd s pivem a pak pokračoval dál.  Úsek ze Semnice do Lysý nad Labem byl úmorný, Většinou se šlo po asfaltu a slunce pořádně pražilo. Nejhorší byly poslední dva kilometr do Lysý. V Lysý proběho doplnění tekutin - nejlepší je multivitamínový energetický nápoj - pivo. Jinak jsem po cestě pil kofolu - CO-čko jsem vyhnal ven - fuj! Následoval další úsek po asfaltu na sluníčku, naštěstí se asi po 2 km objevil lesík a cestička ve stínu. Pořád jezdili nějaký cyklisti, kteří mě hrozně vytáčeli. Před Karným jsem zabloudil. Sakra - pár set metrů navíc. Před Kárným byla též kontrola - v hospodě, takže další pivo. Pak následoval Nový Vestec. Na konci jsme poprvé v životě viděl značkaře v akci. Cesta lesem do Brandýse uběhla rychle. Zato poslední úsek přes Brandýs na náměstí do cíle se neuvěřitelně vlek a nebral konce. Ale nakonec jsem tam dorazil a tak jsem se stal vlastníkem krásného odznaku a pamětního listu. Pak následovala cesta přeplněným autobusem do Prahy, potom cesta metrem, vlakem a nakonec jako bonus ještě dva kiláčky pěšky.
Letos nemám moc nachozeno, tak jsem si říkal, že se následující dny nehnu, ale nakonec to bylo úplně v pohodě. Puchýře jsem nakonec neměl jen otlaky. Takže už teď se těším na další pochod. Průměrný rychlost byla slušná, cestou jsem dal ještě dvě krabičky. Trasa byla hezky připravená a kontroly jasné. Díky organizátorům za přípravu. V roce 2012  to bude Sázava. Trase bude určitě těžší než letos, nebude to taková placka.


Komentáře

Oblíbené příspěvky