Boty na dálkové pochody za rozumnou cenu

Potřeboval jsem pořídit si nové boty na dálkové pochody. Stanovil jsem si limit max. 1.500 Kč a můj požadavek byl, aby měly GoreTex. Boty jsem si chtěl vzít na pochod Čtyři řeky s trilobitem. Pochod se blížil a já byl stále bez bot. V obchodech byly buď boty, které mne nenadchly, anebo za cenu vyšší než stanovený limit. Nakonec jsem vyrazil do Fashion Arena Outlet Štěrboholy a zde jsem nakonec vybral boty REEBOK Premier Flex GTX IV GORE-TEX. Barva mě nenadchla, ale stály jen 979 Kč a mají GoreTex.
Hned o víkendu jsem v nich absolvoval pochod o délce 52 km. Před pochodem dost pršelo a tak byly cesty mokré a blátivé. Přesto až do konce pochodu jsem měl nohy v suchu. Cestou jsem vyzkoušel téměř všechny druhy povrchu. S boty jsem spokojený, na konci pochodu jsem neměl žádný puchýř ani otlak. S výjimkou tvrdého mokrého povrchu boty neklouzaly. Takže pokud sháníte levné boty na dálkové pochody, tak doporučuji. Níže naleznete fotografie bot. Ještě měli hnědooranžovou variantu, která se mi líbila víc, ale pouze v menších velikostech.


Komentáře

Oblíbené příspěvky