Dálkový pochod - Čtyři řeky s Trilobitem - Berounka - 2. řeka, 6. ročník ‎(31. srpna 2013)‎

Letos po čtvrté jsem se vydal na tuto příjemnou akci. Opět jsem zvolil tu nejdelší trasu. Zase jsem šel sám. Jeden kamarád sice o akci prý uvažoval, ale pak si radši doma na záchodě zlomil čelist. Musel jsem vstávat hodně brzo, ale naštěstí jsem nezaspal. To by mě hodně naštvalo. Ve vlaku bylo plno lidí, co vypadali jako dálkoplazové, ale většina jich vystoupila jinde.
Nejvíc se mi líbila část z Rakovníka do Křivoklátu. Pro mne nejhorší část byl sestup do Křivoklátu, kdy mne začalo hnusně píchat v koleně. Dal jsem si Ibuprofen, který zabral snad ještě dřív než jsem ho polknul. Až mě to vyděsilo. V Křivoklátě jsem se trochu zamotal, pak na trase ještě jednou, ale jinak cesta proběhla v pohodě.
Naopak závěrečná část před Berounem se mi moc nelíbila. To už jsem se těšil na pivo do mini pivovaru Berounský medvěd, kde byl i cíl. Původně jsem počítal, že se zdržím déle, ale zjistil jsem, že vlaky jezdí s hodinovým intervalem a tak dlouho se mi nechtělo čekat.Velkou radost jsem měl ze čtvrtého odznaku a samozřejmě též z toho prémiového.
Už se těším na další pochod. Jen nevím, jestli to bude zrovna tento cyklus pochodů. Ten termín (poslední prázdninová sobota) je opravdu vražedný.

Čtyři řeky s Trilobitem - leták

Komentáře

Oblíbené příspěvky