GARMONT Vetta Lite GTX - zimní test

Boty GARMONT Vetta Lite GTX jsem si koupil již před několika lety. Byl jsem s nimi na jednom krátkém zimním výletu a pak skončily na hodně dlouho v šuplíku a čekali na svojí příležitost. (Od jara do podzimu nosím na dlouhé výlety boty na přespolní běh, na krátké dle počasí od sandálů až po staré farmářky). Ta nyní nastala v souvislosti se sněžnicovou výpravou. Strávil jsem v nich od pátku odpoledne celý víkend. Tedy na noc jsem si je sundal. Musím říct, že mi udělali radost. Jsou velmi pohodlné a příjemně se nosí. Výhodou je též, že jsou velmi lehoučké (530 g). Tlumí výborně nárazy a filtrují terénní nerovnosti. Velká část výpravy probíhala na starém sněhu při teplotách kolem nuly, ale po celou výpravu uvnitř zůstalo sucho. Podrážka nemá příliš hrubý vzorek, přesto myslím, že moc neklouzali (no a ledu kloužou každé boty). To mě velmi potěšilo a tak už se těším, kdy spolu půjdeme zase na výlet.

Komentáře

Oblíbené příspěvky